Δευτέρα 25 Αυγούστου 2008

Ξεκούραση και τα "κεφάλια μέσα"!

Γεια σας!



Επιτέλους επέστρεψα από τις διακοπές μου!Δυστυχώς οι μέρες που έμεινα στην Αθήνα λίγες ήταν,αλλά να μην τα θέλω κι όλα δικά μου..

Οι μέρες κύλισαν ομαλά και ήσυχα όπως επίσης και ευχάριστα. Τις πρώτες μέρες ήρθε και η φιλενάδα μου εκεί και περάσαμε souper!Ειδικά στη Συρό!!Αλλά όταν επέστρεψε στην πόλη της βαριόμουνα συνέχεια..Γιατί επέστρεψες;;;;

Η αλήθεια είναι ότι δε μαύρισα καθόλου!"Δε με πιάνει"!Σε 2 παραλίες πήγα,στον Άλιμο και στον Άγιο Νικόλαο. Δεν έκανα πολλά μπάνια,9 στο σύνολο. Τις μέρες όμως που πήγαινα στην παραλία κουραζόμουν πάρα πολύ.

Αυτό το "The mall" το ερωτεύτηκα!Τρεις φορές πήγα!Τις 2 για ψώνια και την άλλη για φαγητό.
Τα Village Cinemas



Στις καλοκαιρινές μου διακοπές έμαθα να πίνω και ελληνικό καφέ!Δε μ' άρεσε παλιά. Έπινα μόνο καπουτσίνο και καμιά φορά γαλλικό. Ο αγαπημένος μου ελληνικός είναι με άρωμα τριαντάφυλλο. Υπάρχουν και με γεύση ούζου και μαστίχας,αλλά ποιος ξέρει πως θα είναι οι γεύσεις τους.. Τώρα που πήρα φόρα λέω να τους δοκιμάσω και αυτούς!Ευτυχώς που ο ελληνικός δεν είναι δυνατός καφές,γιατί με τον καπουτσίνο είχα πρόβλημα. Δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Το ίδιο και χειρότερα με τον φραπέ,φανταστείτε ότι έχω πολλά χρόνια να πιω.

Εκτός απ' τον καφέ,τελείωσα και το βιβλίο που διάβαζα,"Το αστέρι του Βορρά" και επέλεξα για συνέχεια Αγκάθα Κρίστι. Συγκεκριμένα το "Ένα πτώμα στη βιβλιοθήκη".Μου θύμισε πάρα πολύ τον "Υπαστυνόμο Ρεξ"!Ένα πτώμα μιας κοπέλας βρέθηκε στη βιβλιοθήκη ενός αρχοντικού και η αστυνομία ψάχνει να βρει το δολοφόνο.

Το επόμενο που άρχισα να διαβάζω είναι το "Sex and the city".Ξέρετε,η γνωστή τηλεοπτική σειρά.

Και από αύριο επιστροφή στην βαρετή καθημερινότητα. Ξανά στο φροντιστήριο για το ECDL."Word" αυτή τη φορά. Υποθέτω όχι ιδιαίτερα δύσκολο.

Από' δω και στο εξής με περιμένει ένα "γεμάτο" εξάμηνο. Οι άλλες 6 ενότητες του ECDL,η εκμάθηση ενός άλλου προγράμματος στον υπολογιστή,Proficiency, δίπλωμα οδήγησης,δεύτερη ξένη γλώσσα και πρακτική. Να δω τι θα προλάβω να κάνω από όλα αυτά!Ευτυχώς που δε χρειάζεται να παρακολουθώ πολλά μαθήματα στη σχολή γιατί μόνο ένα μάθημα χρωστάω για να πάρω το πτυχίο και αν το περάσω στην εξεταστική του Σεπτεμβρίου θα' μαι μια χαρά.

Εδώ σας έχω κάποιες από τις φωτογραφίες που έβγαλα από τις διακοπές μου:


Τούνελ καθώς πλησιάζαμε την Αθήνα


Το στοιχείο μου!Το Καραΐσκάκη,το ΣΕΦ και το ΟΑΚΑ
Θα ακολουθήσει και update με τις υπόλοιπες!
Τα λέμε!

10 σχόλια:

lena_zip είπε...

Καλό φθινώπορο λοιπόν και καλή αρχή με όσα έχεις σκοπό να κάνεις το επόμενο εξάμηνο. Και βέβαια καλό πτυχίο μιας και σιγά σιγά τελειώνεις. Φιλιά.

neni είπε...

Καλώς γύρισες και εσύ και εγώ!
Άντε καλό χειμώνα τώρα και ελπίζω να μάζεψες πολλές δυνάμεις για μια αποδοτική χρονιά!
Τετραγωνάκι μου,σε φιλώ!

Γιώργος είπε...

Καλως μας ηρθες και παλι πισω!
Μια χαρα τα περασες και συ!
ελπιζω να γεμισες τις μπαταριες σου ...καλο χειμωνα τωρα!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Καλώς ήρθες πίσω λοιπόν τετραγωνάκι.. Έλα ντε, γιατί έφυγα;;; Αχ, αχ, πονάω παντού.. Καταραμένες αμυγδαλές!
Θα τα πούμε αύριο από κοντά, πάω να ξαπλώσω γιατί ξανανεβάζω πυρετό..

τετραγωνος κυκλος είπε...

@ lena_zip

Καλό φθινώπορο να ευχηθώ κι εγώ!Ευχαριστώ πολύ!Φιλιά κι από μένα!!


@ neni

Καλό χειμώνα!Να σου πω την αλήθεια θα'θελα κι άλλο να ξεκουραστώ,αλλά δυστυχώς δε μπορώ..Πολλά φιλιά!!


@ γιώργο

Καλώς σας βρήκα!Καλό χειμώνα να'χουμε!


@ δακρούλι

Σ'ευχαριστώ!Περαστικά και πειόρισε τα κρύα..C U tomorrow at Salonico!!

Limokontoros είπε...

μα καλά βρε κυκλάκι στην Αθήνα βρήκες και εσύ να πας διακοπές;

τετραγωνος κυκλος είπε...

@ limokontoros

Έρωτας βλέπεις με τη συγκεκριμένη πόλη!!Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη!!

Giorgio είπε...

kalo xeimwna vre!!!Vlepw oti perases polu kala!!elpizw na fortises tis mpataries giati ap oti diavazw exeis duskolo xeimwna!me to kalo ola!!!

Mairouli είπε...

Καλό φθινόπωρο! Κράτα τις αναμνήσεις σου, για να σε συντροφεύουν τις κρύες μέρες του χειμώνα!

τετραγωνος κυκλος είπε...

@ giorgio

Ευχαριστώ πολύ!!


@ mairouli

Σ'ευχαριστώ πολύ!Καλό φθινόπωρο!