Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2008

Ώρα για παιχνίδι!

Το γυάλινο δάκρυ με προσκάλεσε να παίξω 2 παιχνίδια εδώ και πολύύύύ καιρό(!)και μιας που βρήκα λίγο χρόνο,λέω να ασχοληθώ.

1) Σε αυτό το παιχνίδι θα κάνω 3 ευχές.

Για μένα:να έχω την υγεία μου.
Για αυτούς που αγαπώ:το ίδιο.
Για τους εχθρούς:να είναι καλά, αλλά μακριά μου!

2) Πρέπει να διαλέξω 5 ερωτήσεις που θα έκανα σε:ένα φιλόσοφο, ένα παλιό έρωτα, ένα μέντιουμ, ένα παιδί, και τον καθρέφτη.

Φιλόσοφο:Μάλλον δε θα τον ρωτούσα κάτι.
Παλιό έρωτα:Είσαι καλά;
Μέντιουμ:Θα πραγματοποιηθεί η μεγαλύτερη επιθυμία μου;
Παιδί:Πως σε λένε;
Καθρέφτη:Βλέπομαι καθόλου ή όχι;

3) Πρέπει να πω 7 αλήθειες για τον εαυτό μου.

1) Δεν ξεκολλάω από την τηλεόραση.
2)Φοβάμαι υπερβολικά τους γιατρούς, αλλά πηγαίνω!
3)Μου αρέσει το διάβασμα μυθυστορημάτων.
4)Βαριέμαι πάρα πολύ συχνά.
5)Έχω κόλλημα με τα μαλλιά μου. Ειδικά όταν είναι για κούρεμα. Μην μου τα κόψεις πιο κοντά απ' ότι σου είπα,κούνια που σε κούναγε!
6)Φοβάμαι τα σκυλιά, αν και μ' αρέσουν.
7)Το αγαπημένο μου φαγητό είναι τα μακαρόνια, αν και από μικρή δεν μου άρεσαν καθόλου!

Προσκαλώ και εγώ με τη σειρά μου,όποιον θέλει να παίξει!Θα σας επισκεφθώ σύντομα να μάθω τα νέα σας και θα ακολουθήσει ανάρτηση με τα δικά μου!

3 σχόλια:

lena_zip είπε...

Αυτό με τα μαλλιά το έχω κι εγώ. Τρέλα με πιάνει. Και είναι και σγουρά και με παιδεύουν!

τετραγωνος κυκλος είπε...

Και εμένα σγουρά είναι.Και μετά το κούρεμα,αφού στεγνώσουν,φαίνονται ακόμα πιο κοντά!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Τώρα που είπες για σκυλιά θυμήθηκα εκείνα τα σκυλιά στην Αθήνα!!!!
Άσε, κι εγώ κούρεμα θέλω. Και βάψιμο. Αυτό που με εκνευρίζει όμως είναι όταν δεν κάνουν τις μύτες μου να φαίνονται έντονα ή δεν τα ισιώνουν καλά και μου παίρνουν τον όγκο τους! Τους γιατρούς τους φοβάμαι κι εγώ, αλλά είδες τι έπαθα!!! Όσο για τα μακαρόνια, και χτες και σήμερα μακαρόνια έφαγα!!!