Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2009

Επέστρεψα!

Γεια σας!

Καταρχήν χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα! Όσο για τον αν γιορτάζω κι εγώ, μην ρωτάτε καθόλου..Ούτε κι εγώ δεν ξέρω!

Όπως θα παρατηρήσατε έχω να κάνω κάποιο ποστ εδώ και περίπου ένα μήνα. Κι αυτό γιατί είχα τις εξετάσεις μου. Όπως είχα αναφέρει χρωστούσα ένα μάθημα. Τώρα θα μου πείτε πως για ένα μάθημα, δεν μπορούσα ούτε μια ανάρτηση να κάνω; Κι όμως.. Το πρωί μέχρι το μεσημέρι ήμουν στο γραφείο για την πρακτική και όπως είναι φυσικό δεν μπορούσα να διαβάσω εκεί. Οπότε, μόνο το απόγευμα μου έμεινε για διάβασμα. Το μάθημα αυτό ήταν μόνο ασκήσεις και επειδή δεν είχα ανοίξει καθόλου το βιβλίο να ρίξω μια ματιά, στην περίοδο των εξετάσεων τα ξεκίνησα απ' την αρχή. Κι επειδή δεν τις θυμόμουν καθόλου, με έπαιρνε περίπου ένα απόγευμα κάθε άσκηση μέχρι να βρω το "κουμπί" τους! Άρα ζητώ ταπεινά τη συγνώμη σας αν δεν σας απαντούσα στα σχόλια που μου αφήνατε.

Την ημέρα που έδινα το μάθημα, ευτυχώς όλα πήγαν κατ' ευχήν. Τα θέματα ήταν πανεύκολα αλλά δυστυχώς ήταν πολλά για τον χρόνο διεξαγωγής των εξετάσεων και όπως είναι φυσικό δεν πρόλαβα να τις κάνω όλες τις ασκήσεις...

Τώρα είμαι στο περίμενε των αποτελεσμάτων. Ακόμη στο site της σχολής δεν υπάρχουν. Αλλά χτες, δέχτηκα ένα ευχάριστο μήνυμα στο κινητό μου. Ένας συμφοιτητής μου, οποίος είναι και πάρα πολύ καλός φίλος μου (μην πάει ο νου σας στο πονηρό!!) μιας και εξεταζόταν στην πτυχιακή του στον ίδιο καθηγητή που δίναμε και το μάθημα, τον ρώτησε αν διόρθωσε τα γραπτά. Και είπε πως ναι. Και ρώτησε και για μένα! Και του είπε πως το μάθημα και οι 2 το περάσαμε και μάλιστα με καλό βαθμό! Το μόνο που μένει είναι να δούμε τι βαθμό πήραμε, ξέρετε για το τυπικό μέρος. Οπότε πλέον μου έμειναν ο τελευταίος μήνας της πρακτικής και η πτυχιακή την οποία και ελπίζω να δώσω σε 1-2 βδομάδες!

Σήμερα τι τράβηξα πάλι με τον ύπνο..Είδα 2 απανωτούς εφιάλτες στους οποίους και "πρωταγωνιστούσα", αλλά δεν είχα πάθει τίποτα κακό. Στον ένα μάλιστα είδα τη συντέλεια του κόσμου... Βρε παιδιά, γιατί άραγε όταν ξυπνάμε να επηρεαζόμαστε από αυτά; Αν και διαρκούν μόνο 3 δευτερόλεπτα, όπως λένε και οι επιστήμονες..

Κλείνοντας θέλω να ευχαριστήσω τη φίλη μου γυάλινο δάκρυ για το βραβείο PROXIMADE. Θα σας επισκεφθώ σύντομα να μάθω νέα σας!

6 σχόλια:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Επιτέλους αγαπουλίτσα μου έκανες ποστ! Κι εσύ εφιάλτες; Κι εγώ!! Φρίκη, δεν ξανακοιμάμαι!!! Για τα μαθήματα τα είπαμε κι από το τηλ. Θα σε πάρω τηλ να πούμε και τα υπόλοιπα!!!
Φιλάκια!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

τετραγωνος κυκλος είπε...

@ γυάλινο δάκρυ

Ναι,καιρός ήταν!
Με τους εφιάλτες θυμήθηκα το τραγούδι του Τσαλίκη!
Φιλάκια!!


@ JK O SKPOYTZAKOS

Ευτυχώς, από'δω και στο εξής δε θα έχω πολλές υποχρεώσεις!Καλή συνέχεια και σε σένα!

mahler76 είπε...

καλά αποτελέσματα εύχομαι!!! Τελικά όταν όλοι θα έχουν τελειώσει με την εξεταστική τους τότε θα ξεκινήσω εγώ...

τετραγωνος κυκλος είπε...

@ mahler76

Ευχαριστώ!Γιατί αργείτε τόσο πολύ εσείς;

mahler76 είπε...

διότι ξεκινάμε πρώτοι και τελειώνουμε τελευταίοι τις καταλήψεις...