Σάββατο 13 Ιουνίου 2009

Παρέα με τους Sunrise Avenue!

Καλησπέρα!

Όπως σας είχα ενημερώσει και στην τελευταία μου ανάρτηση, την Πέμπτη που μας πέρασε έκανα ένα μίνι ταξιδάκι παρέα με το γυάλινο δακράκι. Δε σας είχα όμως αποκαλύψει το που θα πηγαίναμε. Ο προορισμός μας ήταν η αγαπημένη μας Αθήνα. Και ο σκοπός του ταξιδιού μας δεν ήταν άλλος από τους Sunrise Avenue!

Λοιπόν. Ας τα πάρω απ' την αρχή.

Πρωινό ξύπνημα και για τις 2! Πάνω- κάτω κατά τις 6. Δεν ξυπνούσαμε με τίποτα! Αμέσως μετά βάλαμε στις τσάντες μας και τα τελευταία πράγματα και ξεκινήσαμε για τον σιδηροδρομικό σταθμό, κάθε μία στην πόλη της. Και τα 2 τρένα ξεκινούσαν την ίδια ώρα, στις 8. Τόπος συνάντησης και των 2 μας η Λάρισα. Εγώ έφτασα κατά τις 9 στη Λάρισα και περίμενα το γυάλινο δάκρυ μου στις 9:30 όπου και έφτασε. Το μισάωρο που περίμενα μου' σπασε τα νεύρα ένας Άγγλος που καθόταν από πίσω μου και κουνούσε το κάθισμα!!

Με το που συναντηθήκαμε βγήκαμε έξω απ' το σταθμό για βόλτα μιας και το τρένο για Αθήνα έφευγε στις 11:30. Αγοράσαμε κρύα μπουκαλάκια με νερό και κατευθυνθήκαμε σε ένα souper market. Κανένα τέταρτο εκεί μέσα ψωνίζαμε τα κλασικά, πατατάκια, σοκολατικά και λοιπά.. Τι άλλο θα παίρναμε! Μετά επιστρέψαμε κοντά στο σταθμό και "κατασκηνώσαμε" σε ένα πάρκο όπου και καταβροχθίζαμε κάποια από αυτά που αγοράσαμε! Καθώς η ώρα πλησίαζε για την αναχώρησή μας επιστρέψαμε στο σταθμό.

Στις 11:30 αναχωρήσαμε. Ο Άγγλος που μου' σπασε τα νεύρα καθόταν μπροστά μας! Το ταξίδι ήταν καλό αν και είχαμε κάποιες μικρές επιπλοκές καμιά ωρίτσα πριν να φτάσουμε!! Στις 3:30 φτάσαμε στο σταθμό Λαρίσης και αμέσως κατευθυνθήκαμε προς το μετρό για να πάμε στο σπίτι μου. Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν ο πολύς κόσμος στο μετρό. Βέβαια τις άλλες φορές που πάω Αθήνα είμαι σε διακοπές και είναι λογικό να μην υπάρχει πολύς κόσμος μιας και οι Αθηναίοι είναι σε διακοπές!

Κατά τις 4 φτάσαμε στο σπίτι πτώματα και οι δύο. Αφήσαμε τα πράγματα μέσα και διαπιστώσαμε μία "επισκέπτρια" να μας περιμένει τ' ανάσκελο!! (Για περισσότερες πληροφορίες στο μπλογκ http://rozgalaziathalassa.blogspot.com/) Αφού ανοίξαμε και τα παντζούρια βγήκαμε έξω για να ανοίξουμε τη βάνα του νερού. Δεν άνοιγε με τίποτα!! Προσπαθούσαμε και προσπαθούσαμε αλλά τίποτα! Μέχρι και μία γειτόνισσα καλέσαμε αλλά και πάλι τίποτα! Το γυάλινο δάκρυ θα σας πει πως τελικά τα καταφέραμε!!

Αφού ξεκουραστήκαμε για λίγο, ξεκινήσαμε για το "The mall". Από εκεί ψωνίσαμε το αγαπημένο μας. CD! Εγώ πήρα 2. Το "Fairytales" του Alexander Rybak και το "Le cose che vivi" της Laura Pausini.

Θέα από το Mall

Και εδώ θέλω να πω κάτι. Γιατί στη δικιά μας χώρα το CD του Alexander Rybak έχει 9 τραγούδια ενώ σε άλλες χώρες της Ευρώπης 10;; Εμείς στο πηγάδι κάναμε...πιπί μας;;!!

Λίγο μετά τις 7:30 αναχωρήσαμε και κατά τις 8 και κάτι ήμασταν στο Θησείο όπου και θα γινόταν η συναυλία. Πάρα πολύς κόσμος. Με το που φτάσαμε πήγαμε και σταθήκαμε μπροστά απ' τη σκηνή. Αλλά από κάποιο σημείο και μετά δεν άντεχες με τίποτα. Άρχισαν τότε οι άλλοι να σπρώχνουν... Ώσπου δεν άντεξα και πήγα και στάθηκα πίσω απ' τη σκηνή. Ευτυχώς εκεί δεν είχε και τόσο κόσμο και ήμουν πιο άνετα και ευτυχώς η σκηνή φαινόταν μια χαρά! Δεν μπορούσε η συναυλία να γινόταν σε καμιά μεγαλύτερη πλατεία;;! Τι να πεις...

Μετά από λίγο η συναυλία ξεκίνησε! Οι Sunrise Avenue ήταν μπροστά μας! Φοβεροί τύποι! Έβγαζαν πολύ ενέργεια! Το κακό όμως ήταν ο ήχος.. Με το ζόρι κατάλαβα ποιο τραγούδι έλεγαν κάθε φορά.. Μόνο τα ντραμς ακούγονταν!!

Τα ελληνικά τους βελτιώθηκαν πάντως σε σχέση με την προηγούμενη φορά που είχαν επισκεφτεί τη χώρα μας! Ο κύριος τραγουδιστής τους,ο Samu Haber ο οποίος είχε και φοβερό σώμα(!!!!!) και είναι πολύ πιο ωραίος από κοντά απ' ότι στις φωτογραφίες, είπε 2-3 φράσεις. Τη μία δεν την έπιασα. Η άλλη ήταν "souper τέλεια" και έβρισε στα φινλανδικά για τον ήχο! Και εμείς σούπερ τέλεια περάσαμε! Ειδικά στο Forever Yours και στο Fairytale gone bad έγινε Ο ΧΑΜΟΣ!! Δυστυχώς όμως η συναυλία κράτησε μόνο μία ώρα :-( . Δεν μπορούσε παραπάνω;;! Την άλλη φορά μακάρι να είναι περισσότερο!

Και αυτές είναι κάποιες από τις φωτογραφίες που τράβηξα.

Κατά τη διάρκεια της συναυλίας εγώ και το δάκρυ μου χαθήκαμε... Ευτυχώς μετά από πολύ ψάξιμο τη βρήκα και επιστρέψαμε πτώμα στο σπίτι. Και την επόμενη μέρα πήραμε το δρόμο της επιστροφής, κάθε μία για την πόλη της.

Χτες με το που έφτασα σπίτι ήμουν έτοιμη για ύπνο. Δεν άντεχα. Το βράδυ αν και κοιμήθηκα 8 ώρες πάλι νοιώθω κουρασμένη..

Πάντως αν και το ταξίδι ήταν ξεθέωμα άξιζε και με το παραπάνω τον κόπο. Δε συμφωνείς δάκρυ μου; Μακάρι να ξαναταξιδέψουμε μαζί!

Κάτι άσχετο. Αυτός ο Κριστιάνο Ρονάλντο θα μας τρελάνει. Την προηγούμενη φορά τα Μ.Μ.Ε. έλεγαν πως τα είχε με μια Βραζιλιάνα και τώρα λένε πως τα έφτιαξε με την Πάρις Χίλτον..!

Ελπίζω να μην έγινα κουραστική με αυτό το μεγάλο ποστ!