Παρασκευή 10 Ιουλίου 2009

Λίγο απ' όλα!

Tην Τρίτη που μας πέρασε, είπα να κάνω μια βόλτα για λίγα ψώνια και αμέσως μετά να επισκεφτώ μια καφετέρεια μαζί με τη φίλη μου, η οποία ορκίστηκε τις προάλλες. Αυτή τη φορά η βόλτα μας έγινε πρωί σε σχέση με άλλες φορές που βγαίναμε απόγευμα.

Είχα σκοπό να αγοράσω ένα γνωστό άρωμα, αλλά δεν είχα ιδέα τι τιμή θα είχε. Μπήκαμε με τη φίλη μου στο μαγαζί και αρχίσαμε να το ψάχνουμε. Δεν είχα σκοπό να ρωτήσω την υπεύθυνη του καταστήματος μιας και σε περίπτωση που ήταν πολύ ακριβό θα ντρεπόμουν να της έλεγα πως δεν θα το έπαιρνα. Μετά από λίγη ώρα το βρήκα. Μόλις κοίταξα την τιμή έμεινα.. Εντάξει, για τέτοιο άρωμα η τιμή ίσως και να είναι φυσιολογική, αλλά για την ποσότητά του... Το μπουκαλάκι των 30ml κόστιζε 35 ευρώ, των 50ml 50 ευρώ κοκ. Να έπαιρνα το 50άρι, με καμία δύναμη. Απ' την άλλη το 30άρι ήταν λίγο.. Τελικά κατέληξα στο 30άρι.. Και από μέσα μου σκεφτόμουν πως είναι δυνατόν κάποια μαγαζιά με τις τιμές που κοστολογούν τα προιόντα τους να θέλουν να κάνουν και πωλήσεις... Κρίση σου λέει μετά. Ας χαμηλώσουν τις τιμές για να έχει κίνηση η αγορά. Το κατάστημα πάντως άδειο ήταν.

Όταν πήγα στο ταμείο να το πληρώσω, με περίμενε μία έκπληξη. Η κοπέλα που ήταν στο ταμείο με πληροφόρησε πως από εκείνη τη μέρα, τα προιόντα της συγκεκριμένης εταιρείας είχαν έκπτωση και αντί για να πληρώσω 30 ευρώ, το άρωμα το πήρα με 26! Που να το 'ξερα να παιρνα το μεγαλύτερο μπουκάλι!! Την άλλη φορά!

Μετά από μια γύρα που κάναμε, καταλήξαμε σε μια καφετέρεια. Μόλις είδα τον κατάλογο, το μάτι έπεσε πάνω σε κάτι που δεν είχα ξαναδεί. Ρόφημα λευκής σοκολάτας! Είχα πιει σοκολάτα, αλλά λευκή ποτέ! Είπα για αλλαγή να δοκίμαζα. Ήταν ένα πράμα κάτασπρο σαν γάλα! Με το που το δοκίμασα έμεινα άφωνη!! Ήταν πεντανόστιμο!! Το πήρα και με γεύση φουντουκιού, μιας και η φράουλα που ήθελα είχε τελειώσει.. Από 'δω και στο εξής τέτοιο θα παίρνω όταν βγαίνω έξω!!

Εκείνη τη μέρα κιόλας είχα ονειρετεί κάτι παράξενο.. Ότι ήμουν 2 μηνών έγκυος.. Κάποιοι λένε πως αυτό δεν είναι και πολύ καλό όνειρο, αν και δεν πιστεύω και πολύ στα όνειρα. Τελικά, δεν μου βγήκε σε καλό.

Το μεσημέρι εκείνης της μέρας ήρθε και το κούριερ που περίμενα με τα αποτελέσματα των αγγλικών. FAIL. Αλλά ευτυχώς δεν το πήρα κατάκαρδα! Έτσι κι αλλιώς τη συμμετοχή την είχα κερδίσει από κάτι κουπόνια που βρήκα σε εφημερίδα.. Οπότε δεν έχασα και τίποτα! Βέβαια το συγκεκριμένο πιστοποιητικό(γιατί πιστοποιητικό είναι και όχι πτυχίο -εξάλλου λέει certificate- όπως λένε κάποιοι!!) είναι αρκετά δύσκολο κατα την ταπεινή μου άποψη.. Θα δοκιμάσω πάλι το φθινόπωρο, αλλά όχι της ίδιας εταιρίας!!

Εχθές βγήκα μόνη μου έξω πάλι για λίγα ψώνια. Πέρασα και από τον εργοδότη μου, όπου και πριν από λίγο καιρό έκανα την πρακτική μου για ένα "γεια". Εκείνος όπως πάντα δεν ήταν εκεί, αλλά ευτυχώς βρήκα τη γραμματέα του και τα είπαμε για λίγο.. Πάλι ζέστη είχε και χθες. Την ώρα που επέστρεφα στο σπίτι η θερμοκρασία είχε φτλασει στους 38 βαθμούς..

Η σημερινή μέρα μου φάνηκε ατελείωτη. Λες και ο χρόνος έτρεχε ανάποδα. Η ώρα δεν περνούσε με τίποτα.. Ευτυχώς που υπάρχει και το ίντερνετ και απασχολούμαι και λίγο. Εκτός απ' αυτό όμως για "συντροφιά", μου αρέσουν πολύ και τα λογοτεχνικά βιβλία.

Αυτή την περίοδο διαβάζω τον "Άρχοντα των δύο κόσμων". Κάποιοι ίσως και να πουν πως αναφέρεται σε παιδιά. Δεν το νομίζω. Ο καθένας διαβάζει ότι του κάνει κέφι! Εδώ 50άχρονοι και 55άχρονοι διαβάζουν Χάρι Πότερ!! Που θέλω να καταλήξω. Πως αυτό είναι πολύ πιο ωραίο από το προηγούμενο της σειράς! Το προηγούμενο είναι το "Αστέρι του Βορρά" το οποίο έχει γίνει και ταινία με τη Νικόλ Κίντμαν. Το "Αστέρι του Βορρά" το είχα διαβάσει πέρσι. Με το που το τελείωσα ήμουν σε δίλημμα σε σχέση με το αν αγόραζα το επόμενο. Είπα πως αν είναι τόσο βαρετό, καλύτερα να μην το 'παιρνα. Τελικά το πήρα φέτος. Πριν από 2-3 βδομάδες. Με μια λέξη, ΤΕΛΕΙΟ! Μου μένουν λίγες ακόμη σελίδες και τελειώνω. Σήμερα αγόρασα κα το τρίτο και τελευταίο βιβλίο της σειράς, το "Κεχριμπαρένιο τηλεσκόπιο". Απ' ότι κατάλαβα θα είναι η συνέχεια του δεύτερου, οπότε θα έχω καλη συντροφιά για το υπόλοιπο καλοκαίρι! Σαν κριτικός βιβλίων νιώθω τώρα!!

Χθες το βράδυ η μαμά έφτιαξε cheese cake , το οποίο και ήταν έτοιμο σήμερα το πρωί. Την τελευταία φορά που είχα δοκιμάσει μου 'ρθε να ξεράσω.. Δεν μου άρεσε καθόλου.. Όταν δοκίμασα σήμερα, έμεινα άφωνη. Ήταν πεντανόστιμο!! Ήταν χορταστικό το άτιμο με αποτέλεσμα να μην πεινάω το μεσημέρι! Βέβαια, κατα τις 3 παρα ξαναδοκίμασα (όχι που δεν θα έτρωγα!) και τώρα θέλω πάλι!! Οπότε όλη τη μέρα τράφηκα αποκλειστικά μ' αυτό! Στη βάση του είχε τριμμένο μπισκότο, από πάνω τυρί κρέμα με ζαχαρούχο γάλα ανακατεμένα και στη κορυφή σιρόπι κερασιού.. Ακριβή συνταγή δεν ξέρω αλλά κάτι τέτοιο έκανε..

Έκανα και μια αναδρομή στο youtube σε καλλιτέχνες που έχουν συμμετάσχει στον διαγωνισμό της Eurovision (μιας και είμαι τρελή φαν του διαγωνισμού!). Και έπεσα πάνω σε βιντεάκια των Lordi. Περίεργο αλλά ένα τους τραγούδι μ' άρεσε πάρα πολύ, αν και αυτού του είδους η μουσική δε μάρέσει πάρα πολύ.. Το βίντεο κλιπ είναι κάπως παράξενο..








Αχχχχ... Τώρα η μαμά φτιάχνει μία πίτα με κασέρι και ζαμπόν.. Μου τρέχουν τα σάλια!!

4 σχόλια:

Leviathan είπε...

einai adikiologita akriva ta aromata...kai einai kai mia stalia...

i leuki sokolata kai mena maresei poli!!

kali evdomada!!! :)

γυάλινο δάκρυ είπε...

Εγώ τώρα τι να σχολιάσω που τα σχολίασα όλα step by step στο τηλέφωνο;!
Ουφ τι τραγική βραδιά ήταν αυτή που πέρασα, έχασα τη μισή μου ζωή!

seniorita είπε...

κυκλάκι η λευκή σοκολάτα είναι όντως πολύ ωραία αλλά λένε ότι είναι αρκετά πιο παχυντική από την κανονική.
τώρα για τα αγγλικά μη στεναχωριέσαι αν και σε καταλαβαίνω,θα τα καταφέρεις διάλεξε το πιστοποιητικό που σε ενδιαφέρει και μη φοβάσαι τίποτα!
τσιζκέικ μμμμμ...

τετραγωνος κυκλος είπε...

@ Leviathan

Καιέχω στο νου να πάρω και κάτι άλλα αρώματα και το σκέφτομαι...
Ναι, η σοκολάτα είναι τέλεια!
Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!


@ γυάλινο δάκρυ

Ευτυχώς όμως την ξαναβρήκες!!
Αμ...εγώ να έβλεπες χθές! Αλλά ευτυχώς...έρχεται πιο γρήγορα απ' ότι νόμιζα!


@ seniorita

Ο,τι χρειάζομαι αυτή τη στιγμή!Να πάρω βάρος!Δεν κάνω πλάκα!Εξαιτίας των φαρμάκων που έπαιρνα για την ακμή γύρω στους 9 μήνες,έχασα βάρος..Οπότε, για να γυρίσω στα φυσιολογικά μου πρέπει να τρώω κάτι παχυντικό!
Να πιεστώ χρειάζεται και πιστεύω πως θα' μαι ΟΚ με τα αγγλικά!
Όσο για το cheese cake,σχεδόν όλο εγώ το'φαγα...!
Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού να έχεις!