Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2010

Γεννέθλια, χιόνι και κάτι ψιλά...!

23 Ιανουαρίου 2010. Πότε πέρασε σχεδόν ένας μήνας;; Σε λίγες μέρες θα τον "φάμε" τον Γενάρη και σιγά- σιγά θα μπούμε στο Φλεβάρη και στις απόκριες... Μαζί με τις μέρες, περνάνε πλέον ευχάριστα και οι βδομάδες στη δουλειά. Ξανάλλαξα γραφείο και βρίσκομαι σε ένα "κέντρο διερχομένων"!! Μπορώ να πω πως το γραφείο που με τοποθέτησαν είναι το πιο δημοφιλές στον "κλάδο" όπου βρίσκομαι και περνάω εξαιρετικά καλά! Έχουμε και έναν συνάδελφο "όλα τα λεφτά"!! Κάνει ας το πούμε τις "δημόσιες σχέσεις" στον κλάδο!! Περίμενα πως και πως να μου δώσουν την πρώτη μου εργασία και η "ευχή" μου πραγματοποιήθηκε! Την έφτιαξα, την εκτύπωσα και ήταν όλη λάθος!!!!!!!!! Φυσικά την διόρθωσα ή μάλλον καλύτερα τη διορθώνω!! Ευτυχώς η ώρα περνάει γρήγορα και δεν βαριέμαι!

Μέσα στη βδομάδα είχα και τα γεννέθλιά μου! Επισήμως 23. Συναισθήματα για αυτή την ηλικία δεν έχω.. Την βρίσκω όμως cool!



Δεν μου έκαναν δώρο αρκουδάκια. Απλά μ' αρέσουν!

Κι αυτή είναι η τούρτα μου! Black forest, το αγαπημένο μου!




Χτες έγινε ένας ακόμη ημιτελικός στη Φινλανδία και δυστυχώς ο Osmo Ikonen αποκλείστηκε :-( . Στα live έχει τέλεια φωνή! Αυτό έχω να πω! Αυτή είναι η εμφάνιση του.








Σήμερα θα γίνει ακόμη ένας ημιτελικός για τη Νορβηγία. Το φαβορί είναι ο κύριος στη φωτογραφία.
Το όνομά του είναι Didrik Solli-Tangen και ειναι 22 χρονών. Τραγουδάει όπερα και το τραγούδι με το οποίο διαγωνίζεται έχει στοιχεία κλασικής μουσικής. Σπουδάζει στην ίδια σχολή με τον Alexander Rybak και οι δυο τους είναι καλοί φίλοι! Πριν 2-3 μέρες, σε ένα άρθρο νορβηγικής ιστοσελίδας, τον παρομοίωσαν με Έλληνα Θεό!!!!!!!!!! Όταν τον πρωτοείδα είπα πως "είναι θεός"!!!!!! Έχω την εντύπωση πως μου αρέσει περισσότερο από τον Alexander....!! Θα δείξει η πορεία!

Και εδώ είναι το βιντεάκι από την πρώτη φορά που τον είδα. Τραγουδούσε το "Torna a surriento" σε έναν τηλεμαραθώνιο και τον συνόδευε στο βιολί ο Alexander. Αφήστε που όταν τον πρωτοείδα τον πέρσα για Ιταλό!! Θα μπορούσε να είναι!!





Και αυτό είναι το τραγούδι με το οποίο διαγωνίζεται απόψε, το "Μy heart is yours".




Ελπίζω να προκριθεί στον τελικό! Αν και είμαι σχεδόν σίγουρη πως αυτό θα γίνει!

Σήμερα αγόρασα το "Σπίτι δίπλα στο ποτάμι" της Λένας Μαντά. Άκουσα καλές κριτικές και αποφάσισα να το αγοράσω. Να δω πότε θα καταφέρω να το διαβάσω..!


Το πρωί χιόνιζε, αλλά τώρα σταμάτησε :-(

Αυτά! Καλό Σαβ/κο σε όλους και καλή εβδομάδα!

12 σχόλια:

milch-käfer είπε...

To Milch σου εύχεται χρόνια πολλά
με 80 τόνους από σάπια αποπνικτική βρωντοβρομερή κλανιά
και 850 κιλά από τσιρλωτά σκατά!

Το Milch είναι έξαλλο μαζί σου γιατί του πήρες τα αρκούδια που έχει για να παίρνει μαζί του στο wc του όταν χέζει! Ντροπή σου! Να του τα δώσεις πίσω!

Το Milch είναι ακόμα εξαλλότερο μαζί σου γιατί δεν του έφταναν του Milch οι τρισάθλιοι κωλορωσοπόντιοι που το παίζουν νορβηγοί και φιλανδοί και τολμάνε να θέλουν να κερδίσουν το Milch στην Eurovision τώρα βάζεις και άλλο τρισάθλιο νορβηγοπόντιο που τολμάει να είναι φίλος του Alexfarter και θέλει με την συνομωσία του τρισάθλιου κωλορωσοπόντιου να κερδίσει το Milch!

ΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!
ΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!
ΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!

Το Milch ελπίζει τουλάχιστον να έκανες και τίποτα σωστό και η τούρτα να ήταν από σκατό Milch και αιμοροίδα από ποπούδι Milch!

Leviathan είπε...

xronia pollaaaaaaaaaaaaaaaaaa kai kala!!! iperoxi i tourta sou!! oti po8eis!!! filakia polla! :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΑ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΜΕΙΝΕ ΛΙΓΗ ΤΟΥΡΤΙΤΣΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΥΧΗ.
;))))

milch-käfer είπε...

Το Milch στο bloq του έβαλε μια eurovisionική ψηφοφορία
περάστε να δώσετε τον ψήφο σας για να δούμε τι θα γίνει στην πορεία!

milch-käfer είπε...

Kαι καλά να πάθει ο τετράγωνος κύκλος που αποκλείστηκε ο τρσιάθλιος κωλοφιλανδοπόντιος χάρι στο Milch!

ΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!

mahler76 είπε...

χρόνια σου πολλάαααααααααααααα

γυάλινο δάκρυ είπε...

Να με κι εγώ! Το ροζ είμαι εγώ ε; Το ροζ είπαμε! Όχι, δεν ακούω τίποτα, το ροζ!!!

Αχ ο καημένος μας ο Osmo..

Kαλά ο άλλος στο 1ο σχόλιο τα χει παίξει τελείως! Ρε Milch δεν την παλεύεις μία!!! Τόλμησε και στο προηγούμενο ποστ να μου βρίσει τους SA μου! Μήπως είσαι εσύ ρωσοπόντιος και έχεις τετοιο κόλλημα; Με τέτοια σύνταξη και ορθογραφία, είναι πιθανό.

ps. Πρέπει να σου πάρω δώρο για τα γενέθλιά μου :Ρ

milch-käfer είπε...

ΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!
ΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!
ΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!
ΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!
ΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!
ΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!
ΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!
ΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!
ΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!
ΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!
ΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!

Το Milch εχτές αγόρασε μια αγγινάρα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΛΕΞΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑVATAR ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΟΥ;
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ :))

milch-käfer είπε...

πρέπει να το σέβονται και να του γλύφουνε την σαγιονάρα!

Το Milch έχει χέσει στο bloq του μια πολύ σημαντική ερώτηση! Περάστε να δώσετε τα φώτα σας!

milch-käfer είπε...

Ο τετράγωνος κύκλος να προσέχει να μην καταντήσει σαν το xela!

Πρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ!

τετραγωνος κυκλος είπε...

@ milch-kafer

Αν θες τα αρκούδια έλα να τα πάρεις!Όσον αφορά με τους "πόντιους" καλά κάνουν και θέλουν να σε κερδίσουν!Η τούρτα να 'σαι σίγουρος πως αποτελούνταν από αυτά τα 2 υλικά!!



@ Leviathan

Να' σαι καλά!



@ JK O SKROYTZAKOS

Τώρα πλέον έχει φαγωθεί!!Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου
:-) Θα περάσω!



@ mahler76

Ευχαριστώ!!



@ δάκρυ μου

Ο,τι πεις!Ροζ;Ροζ!
Ναι,μωρέ..Πάει ο Osmo..
Άντε,σειρά σου κι εσύ να τα ακούς!!Εεεε,όχι μόνο εγώ να γίνομαι εξω φρενών...!
Εγώ σου πήρα για τα δικά μου :-)