Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

Πρωτοχρονιά με το γατάκι, Part 2!

Ημέρα Παρασκευή
Μέρα 2η

Παραμονή Πρωτοχρονιάς και αφού ξεκουραστήκαμε αρκετά και γευτήκαμε ένα πλούσιο πρωινό, ξεκινήσαμε την ξενάγησή μας στις 11. Φορέσαμε τα κοντομάνικά μας, μαζευτήκαμε στην είσοδο του ξενοδοχείου και επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο μας το οποίο ήταν γεμάτο!!

Οι πρώτες εικόνες από το Ντουμπάι

Ένα από τα χιλιάδες τζαμιά της πόλης

Ταξί (τα οποία παρεμπιπτόντως είναι πολύ φθηνά)

Τράπεζα

Στάση στην παραλία κοντά στο 7άστερο ξενοδοχείο Burj Al Arab και στο Jumeirah Beach Hotel
Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς το 7άστερο ξενοδοχείο AtlantisΣειρά είχε η παραλιακή λεωφόρος με το "εναέριο μετρό" (κάτι σαν το δικό μας ηλεκτρικό)

Αφού περάσαμε από την περιοχή Jumeirah και τον "Κόσμο" (τα τεχνητά νησιά που μοιάζουν με τη γη) κατευθυνθήκαμε προς την κεντρική λεωφόρο της πόλης με τους ουρανοξύστες.

Εξακολουθούν να κατασκευάζονται κτήρια

Το λιμάνι

Ο επόμενός μας σταθμός ήταν το "Dubai Museum"

Αφού ξεναγηθήκαμε και στο μουσείο, σειρά είχαν τα πλωτά ταξί που θα μας μετέφεραν στην αγορά του χρυσού. Εκεί η ξενάγησή μας τελείωσε και επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο.
Επειδή ήταν γύρω στις 4-5 η ώρα και δεν είχαμε φάει, αποφασίσαμε να πάμε στο "Emirates Mall". Πήραμε ταξί απ' το ξενοδοχείο (περιττό να πω πως νοιώθαμε σαν βασίλισσες μιας και οι παρκαδόροι μας άνοιγαν τις πόρτες και εξηγούσαν στους ταξιτζήδες που θέλαμε να πάμε) και σε περίπου 20 λεπτά φτάσαμε στο εμπορικό. Πληρώσαμε κάπου 6-7 ευρώ. Το συγκεκριμένο εμπορικό αν και δεν είναι το πιο μεγάλο εμπορικό της πόλης ήταν τεράστιο! Μέχρι και χιονοδρομικό κέντρο είχε!!
Με το που φτάσαμε εκεί, αρχίσαμε να ψάχνουμε τα φαγάδικα. Μετά από κανένα μισάωρο καταφέραμε και βρήκαμε το TGI Fridays, το οποίο και ήταν ακριβώς δίπλα απ΄το χιονοδρομικό κέντρο.

Μετά από 3-4 ώρες που μείναμε εκεί πήγαμε να βρούμε ταξί στην πιάτσα του εμπορικού. Αυτό που είδαν τα ματάκια μας ήταν απερίγραπτο... Μια τεράστια ουρά περίμενε για ταξί... Η αγορά στο Ντουμπάι ανοίγει στις 11 το πρωί και κλείνει στις 11 το βράδυ. Εκείνη τη μέρα γινόταν πανζουρλισμός. Πάρα πολύς κόσμος.. Οι ώρες περνούσαν.. 8...9...10...11... Μέχρι που σκεφτόμασταν πως ο νέος χρόνος θα μας έβρισκε να περιμένουμε ταξί.. Ευτυχώς που κατά τις 11:20 ήρθε η σειρά μας και φύγαμε.
Αφού μπήκε ο χρόνος κάναμε room service και φάγαμε ένα πλούσιο δείπνο! Μείναμε ξύπνιες μέχρι και τις 3:30.