Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2008

Γεια σας!

Μετά από 9 μέρες αποφάσισα να σας πω τα νέα μου!Ξέρω,οι μέρες που απείχα από την blogοπαρέα ήταν αρκετές,αλλά δυστυχώς δεν μπορούσα να βρίσκομαι κοντά σας..

Στην προ-τελευταία μου ανάρτηση,σας έλεγα για το άγχος που με διακατείχε προσπαθώντας να βρω κάποιο γραφείο για να κάνω την πρακτική μου.Ευτυχώς βρέθηκε το κατάλληλο για μένα!Όλο το άγχος με μιας εξαφανίστηκε!Οι άνθρωποι με τους οποίους θα συνεργάζομαι φαίνονται πάρα πολλοί καλοί και έτοιμοι να σε βοηθήσουν σε περίπτωση που χρειαστείς κάτι!Και το κυριότερο!Με βολεύει αφάνταστα το ωράριο,9-2!Την άλλη βδομάδα ξεκινάω!Να σας πω την αλήθεια έχω και λίγη αγωνία για την πρώτη μου μέρα στη δουλειά..

Σήμερα έδωσα το τελευταίο μου μάθημα.Εύτυχώς αυτήν την εξεταστική τα θέματα ήταν πολύ πιο εύκολα απ'ότι τις άλλες φορές!Είχαμε και πολύ κόσμο σήμερα..Θα 'ταν δε θα'ταν 500 άτομα..Φανταστείτε πως ψάχναμε να βρούμε άδειες αίθουσες για να γράψουμε..

Την ώρα του γυρισμού απ'τη σχολή παρατήρησα κάτι.Ο καιρός ήταν ακριβώς ο ίδιος με την ημέρα που είχα δώσει το πρώτο μου μάθημα στη σχολή πριν 4 χρόνια

Δεν υπάρχουν σχόλια: