Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2008

Άγχος...

Καλησπέρα σας!

Μετά τα τόσα βίντεο που έβαλα(μιας και δεν είχα κάτι σημαντικό ),είπα να σας πω τα νέα μου. Εδώ και μια βδομάδα είμαι αγχωμένη..Όπως ανέφερα και στις προηγούμενες αναρτήσεις,χρωστάω ένα μάθημα για να πάρω το πτυχίο και αν το περάσω και αυτό,τότε θα είμαι OK. Σε περίπτωση που το περάσω δεν θα μπορέσω να το πάρω,επειδή δεν έχω κάνει ακόμη την πρακτική και την πτυχιακή μου. Γι'αυτό και πρέπει να βιαστώ. Τη Δευτέρα λοιπόν επισκέφτηκα τη σχολή μου,για να μάθω αν ασφαλίζομαι. Η απάντηση ήταν αρνητική..Οπότε η πρώτη υπηρεσία όπου ήθελα να κάνω την πρακτική πάει...περίπατο..Την Τρίτη έκλεισα ραντεβού με διάφορα γραφεία ώστε να πάω να συναντήσω τους υπεύθυνους. Χτες που πήγα σε όλα,πάλι οι απαντήσεις ήταν αρνητικές..Ο λόγος;Ότι είναι πλήρεις από φοιτητές όπου κάνουν την πρακτική τους..Εκτός από ένα γραφείο. Εκεί δεν είναι σίγουροι αν με δέχονται..Θα με ενημερώσουν σύντομα είπαν..Υπάρχει όμως ένα πρόβλημα. Εκτός από πρωί,μου είπαν πως θα πρέπει και το απόγευμα να πάω στο γραφείο για την εξάσκηση. Μα έλα όμως που δεν μπορώ μιας και έχω το ECDL και τα αγγλικά,τα οποία και θα τα ξεκινήσω την ερχόμενη βδομάδα..Οπότε το απόγευμα είναι και αυτό φουλ..Και έτσι αναρωτιέμαι..Θα μπορέσω να κάνω την πρακτική ή όχι;;Έχω πάλι ραντεβού το βράδυ με ένα ακόμη γραφείο στο οποίο απ' το τηλέφωνο είπαν πως θα με δεχτούν..Αν πάρω και πάλι αρνητική απάντηση;;Αυτό με φοβίζει..Στο τέλος θα αναγκαστώ να κάνω την πρακτική το άλλο εξάμηνο πράγμα το οποίο θα με πάει πολύ πίσω όπως καταλαβένετε..

Αυτά προς το παρόν!Τα λέμε!!

14 σχόλια:

Mairouli είπε...

Αχ αγχώθηκα και εγώ! Λοιπόν ηρέμησε αρχικά. Όλα καλά θα πάνε. Δοκίμασε και με το τελευταίο γραφείο για την πρακτική και αν δεν σε πάρουν, που δεν το νομίζω, τότε κάτσε και σκέψου τι θα κάνεις. Πάντως το ECDL να μη σε φοβίζει γιατί είναι εύκολο. Θέλει κάποιες ώρες αλλά μέχρι εκεί.
Πάντως και κάπως πίσω να μείνεις, να μην αγχωθείς. Αντιμετώπισε το γιατί μετά το τέλος της φοιτητικής σου ζωής έρχονται μεγαλύτερα αγχη...

τετραγωνος κυκλος είπε...

@ mairouli

Σ'ευχαριστώ πολύ!Έχω πάρει έναν οδηγό με τα γραφεία της πόλης,αλλά δεν είναι και πολλά..Βέβαια σκέφτηκα στην χειρότερη περίπτωση να κάνω την πρακτική σε κοντινή πόλη..Ναι το ECDL εύκολο είναι αλλά την κάθε ενότητα την τελειώνουμε σε τρεις βδομάδες..Αν γινόταν πιο γρήγορα..Αχ αυτό το τελευταίο σκέφτομαι..

γυάλινο δάκρυ είπε...

Μην αγχώνεσαι ρε τετραγωνάκι. Ακόμα και να μη σε πάρουν, δε χάθηκε ο κόσμος αν το κάνεις το επόμενο εξάμηνο. Τι έγινε και να αργήσεις να τελειώσεις; Μην αγχώνεσαι γι' αυτά, είναι τα μικρά εμπόδια της ζωής και δεν αξίζει. Αν δε σε πάρουν, δες το σαν μια καλή ευκαιρία να αφοσιωθείς εξολοκλήρου στα αγγλικά και το ECDL.

τετραγωνος κυκλος είπε...

@ δακράκι

Τώρα αν το καλοσκεφτείς άλλοι 2 έχουν τελειώσει τη σχολή απ'το εξάμηνο..Όλοι οι άλλοι στη σειρά είμαστε και τους ακολουθούμε.Βασικά έχω στο νου να κάνω μεταπτυχιακό ή να δώσω κατατακτήριες..Γι' αυτό θέλω να τελειώνω..Ένας λόγος παραπάνω που αγχώνομαι είναι ότι θα μπορούσα εδώ και 1 χρόνο πριν να κάνω την πρακτική μιας και είχα περάσει το σύνολο ωρών που απαιτείται,αλλά δεν την έκανα τότε γιατί βαριόμουνα και γιατί είχα αφήσει τα πιο δύσκολα μαθήματα για τα τελευταία εξάμηνα,τα οποία απαιτούσαν πολύ χρόνο για το διάβασμά τους..

γυάλινο δάκρυ είπε...

Και πάλι δε χρειάζεται να αγχώνεσαι τόσο, γιατί μπορείς και αργότερα να κάνεις αυτά που θες αν δε σου δωθεί τώρα η ευκαιρία. Το σημαντικό είναι να έχεις την υγεία σου και αυτούς που θες δίπλα σου και όλα τα άλλα γίνονται με καλή θέληση και προσπάθεια. :)

τετραγωνος κυκλος είπε...

Grazie tanto!!

lena_zip είπε...

Έχεις δίκιο που είσαι αγχωμένη. Κι εγώ στη θέση σου θα ήμουν έτσι και χειρότερα. Θετική σκέψη να έχεις και να δείξεις θάρρος για αυτά που σε περιμένουν. Καλό βραδάκι.

Γιώργος είπε...

Το αγχος γιατι ?
(δες ποιος μιλαει!)
Μην αγχωνεσαι πουλι μου!
(δες ποιος μιλαει!!!!!)
Ολα θα γινουν......θα παρεις μια θετικη απαντηση απο καποιους, θα τους πεις πως εισαι φουλ, θα το βολεψετε καπως αλλιως....και τελειωνει η υποθεση...
Και στην τελικη κανε την πρακτικη το αλλο 6μηνο....τοσο πολυ βιαζεσαι να βγεις στην αγορα εργασιας ?

τετραγωνος κυκλος είπε...

@ lena_zip

Ευχαριστώ!Καληνύχτα!


@ γιώργο

Το αισθάνομαι σαν βάρος..Θέλω να τελειώνω!Δεν το βλέπω να πιάνω αμέσως δουλειά..

vrefosalata είπε...

επιθυμώ κακή και βάναυση αλύπητη κριτική. τιμωρείστε με!

τετραγωνος κυκλος είπε...

that means...

mahler76 είπε...

Χρωστάω 11 για πτυχίο. Μήπως να πάω να διαβάσω?

seniorita είπε...

έλα κυκλάκι ηρέμησε και όλα θα πάρουν το δρόμο τους..δε σε πήρανε και τα χρόνια μη βιάζεσαι τόσο!κοίταξε τώρα που μπορείς να εμπλουτίσεις τις γνώσεις σου με τα αγγλικά και το ecdl και όλα θα μπουν σε μια σειρά σιγά σιγά..

τετραγωνος κυκλος είπε...

@ mahler76

Θα ήταν μία λύση κι αυτό..


@ seniorita

Ευτυχώς με δέχτηκαν!Τώρα θα πρέπει να πάρω και το τελικό ΟΚ απ΄τη σχολή.Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!