Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Νέα...

Χαιρετώ την blogοπαρέα! Δηλαδή όσους έμειναν κάπου εδώ μιας και πολλοί ή έχουν παρατήσει το "άθλημα" ή έχουν αποφασίσει να μην ασχοληθούν ξανά με αυτό!

Μιας και έχω να ασχοληθώ με το blog μου από πέρσι, δεν ξέρω τι να ευχηθώ...Καλή χρονιά, καλές Αποκριές... Τελοσπάντων ελπίζω όλοι σας να είστε καλά!! Χάθηκα.. Ο λόγος προφανής.. Βαριέμαι να γράψω!! Πέντε μήνες απ' ότι παρατηρώ! Ουαου!! Πως πέρασαν αυτοί; Σαν νεράκι! Πολύ γρήγορα! Τα Χριστούγεννα οικογενειακά και την πρωτοχρονιά ταξιδάκι με το γατάκι στην Ασία! Τόσο καιρό που με βρίσκει ο νέος χρόνος στην Αθήνα, τι γίνεται; Τίποτα σημαντικό... Είπα να αλλάξω το γούρι μπας και έχουμε ΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ φέτος!! Θα δούμε! Για το ταξίδι θα σας πω άλλη φορά..

Δυστυχώς ο νέος χρόνος με βρήκε χωρίς δουλειά... Το συμβόλαιό μου έληξε και τώρα είμαι σε αναζήτηση μιας καινούριας.. Δύσκολοι καιροί όπως καταλαβαίνετε για όλους μας.. Οι πρώτες μέρες χωρίς δουλειά πέρασαν ευχάριστα μιας και βρισκόμουν στην Αθήνα και στη συνέχεια στην Ασία.. Οι 3 επόμενες που ακολούθησαν ήταν επίσης καλές μιας και είχα πολύ καλή παρέα(το γατάκι), αν εξαιρέσουμε τον ακατέβατο πυρετό που κόλλησα και εγώ δεν ξέρω από που.. Στη συνέχεια το γατάκι έφυγε..

Και εδώ κάποιες φωτογραφίες από την Αθήνα τις πρώτες μέρες του 2011:
Το εμπορικό κέντρο του Αγίου Δημητρίου


Και μια βόλτα από τα Flocafe:

Όταν επέστρεψα στο σπίτι, έπρεπε να αντιμετωπίσω τον πυρετό. Με κούρασε λίγο αλλά μετά από μια εβδομάδα έπεσε! Οι επόμενες μέρες του πυρετού ήταν οι χειρότερες.. Δεν είχα τι να κάνω.. Δεν περνούσε η ώρα με τίποτα.. Είχα βαρεθεί να κάθομαι άπραγη μέσα στο σπίτι.. Στην ουσία επέστρεφα στην παλιά μου ζωή σιγά- σιγά και πλέον μπορώ να πω ότι έχω συνηθίσει.

Αυτό είναι.. Τον προηγούμενο χρόνο στην αρχή δεν μου πολυάρεσε η ιδέα του να ξυπνάς χαράματα και του να πας να δουλέψεις σε έναν χώρο άγνωστο προς εσένα. Αλλά στη συνέχεια το συνήθισα και μπορώ να πω πως μου άρεσε κιόλας μιας και οι συνάδελφοι εκτός από πολλοί καλοί επαγγελματίες έκαναν και φοβερή παρέα! Στη συνέχεια ήρθε και ο ..... ονόματα δε λέμε(!!) και μου άρεσε ακόμη περισσότερο να δουλεύω! Αργότερα έχασα το ενδιαφέρον μου με τον .... και βρήκα ένα άλλο καινούριο και πιο sexy(ασχολίαστο από μερικούς μερικούς) και τότε γούσταρα ακόμη περισσότερο!! Αλλά όπως όλοι ξέρουμε, όλα τα ωραία κάποτε δυστυχώς τελειώνουν :-( Και κάποια πράγματα τα εκτιμάμε όταν τα χάνουμε, αν και εγώ εκτίμησα αυτό που έκανα τους τελευταίους μήνες γιατί ήξερα πως θα τελείωνε..

Τώρα που δε δουλεύω πάω τακτικά στην παλιά μου δουλειά, αλλά δεν είναι το ίδιο όπως τότε.. Ναι μεν με τον sexy.... έχουμε μια πιο καλή επικοινωνία από ότι πέρσι, αλλά δεν είναι το ίδιο.. Αλλιώς είναι να βλέπεις κάποιον κάθε μέρα και αλλιώς μια φορά στις 2 εβδομάδες ή και περισσότερο(ναι, έκλεισα μήνα!!)..

Ευτυχώς που η αγαπημένη μου Agatha Christie, μου κρατάει καλή συντροφιά τα πρωινά μου και φυσικά που μαζί με το γατάκι μου κάνουμε συχνές εξορμήσεις στη Λάρισα και τινάζουμε τα ζαχαροπλαστεία στον αέρα ;-)

Αυτά για τώρα! Πιστεύω να μην χαθώ!! Σας χρωστάω τη συνέχεια του καλοκαιρινού ταξιδιού όπως και του πρωτοχρονιάτικου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: