Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Το ταξίδι μου με το γατάκι, Part 8!

Ημέρα Πέμπτη
Μέρα 8η

Στις 7 το πρωί ξυπνήσαμε και αν και λίγο αργοπορημένες κατευθυνθήκαμε με το γατάκι στην είσοδο του ξενοδοχείου για να πάρουμε το λεωφορείο για το αεροδρόμιο. Στη διαδρομή περάσαμε από πολλές τοποθεσίες με διάφορα αρχαία. Έξω από το αεροδρόμιο

Η πτήση μας ήταν στις 8 τοπική. Προλάβαμε ίσα -ίσα το αεροπλάνο. Αυτή τη φορά απείχανε οι θέσεις μας με το γατάκι αρκετά. Και φυσικά πάλι άντρες ιπτάμενους φροντιστές είχαμε!! Για καλή μου τύχη το παράθυρο που καθόμουν ήταν από την πλευρά που δεν είχα φάτσα τον ήλιο και είχα εκπληκτική θέα!! Η πτήση διήρκεσε 1 ώρα και 40 λεπτά. Η πτήση ήταν καλή μέχρι ενός σημείου. Της προσγείωσης στην Αθήνα μιας και πάνω από το "Ελευθέριος Βενιζέλος" είχαμε βρει φοβερά κενά.. Να φανταστείτε προσγειωθήκαμε στη μία ρόδα!! Τραμπάλα κάναμε!!

Θέα από το αεροπλάνο

Με το που προσγειωθήκαμε, βγήκαμε από τη φυσούνα και είδαμε πάλι το κουκλί της Alitalia που το είχαμε πετύχει και την πρώτη μέρα του ταξιδιού μας!! Στη συνέχεια, κατευθυνθήκαμε προς τον υμένα για να πάρουμε τις βαλίτσες. Πέρασαν τα πρώτα 10 λεπτά και δεν τις βλέπαμε πουθενά. Πέρασαν άλλα 10 και ακόμη 10 και διαπιστώσαμε πως οι βαλίτσες μας δεν βρίσκονταν στο αεροπλάνο... Νεύρα...Δεν φαντάζεστε. Οι βαλίτσες είχαν χαθεί. Αυτό που με προβλημάτιζε ήταν το γεγονός πως κάποιο χέρι θα τις άρπαξε... Αλλά όπως μάθαμε αργότερα, αρκετά αργότερα, οι βαλίτσες μας βρέθηκαν για καλή μας τύχη στη Θεσσαλονίκη. Ακούστηκαν φήμες πως ήταν είτε στη Μόσχα είτε στο Ρίο ντε Τζανέιρο και όπως είναι φυσικό αν συνέβαινε κάτι τέτοιο θα τις παίρναμε πίσω σε κανένα μήνα από τότε.. Ευτυχώς ήταν εντός συνόρων.. Το λάθος έγινε στη Βαρκελώνη, στη Ρώμη ή και στην Αθήνα... Ποιος ξέρει.. Πάντως περίμενα μέχρι αργά το βράδυ όπου θα ερχόταν η πτήση από Θεσσαλονίκη με τη βαλίτσα μου όπου και την παρέλαβα. Καθώς περίμενα στο αεροδρόμιο έριχνα και κάποιες ματιές στα αεροπλάνα που απογειωνόταν και προσγειωνόταν και φυσικά έκανα βόλτες και καταβρόχθισα ένα ωραιότατο χάμπουργκερ!!

Κατά τις 10:30 πήρα τη βαλίτσα και "πτώμα" επέστρεψα στο σπίτι. Η αλήθεια είναι πως οι μέρες που ακολούθησαν ήταν αρκετά δύσκολες μέχρι να προσαρμοστώ στην καθημερινότητα της Ελλάδας.. Βλέπετε, ενθουσιάστηκα πολύ με αυτό το ταξίδι μιας και είχα καιρό να πάω στο εξωτερικό. Εκτός αυτού, πρώτη φορά έμπαινα σε αεροπλάνο και φυσικά πήγα παρεούλα με την κολλητή μου!! Αυτό που μου έλειψε περισσότερο τις επόμενες μέρες της επιστροφής μου ήταν η Ιταλία.. Και το άσχημο ήταν πως σε 4 μέρες από την επιστροφή μου, είχα να ξαναπάω στη δουλειά. Δεν ήθελα καθόλου να βρεθώ εκεί, αλλά έπρεπε! Μου πήρε περίπου 2 εβδομάδες για να συνηθίσω πάλι στη ρουτίνα της καθημερινότητας και από εκείνη τη στιγμή σκεφτόμουν το επόμενο ταξιδάκι που θα κάναμε με το γατάκι το οποίο και πραγματοποιήθηκε λίγους μήνες αργότερα..