Παρασκευή 11 Ιουλίου 2008

Βαρεμάρα...

Γεια σας!Χαθήκαμε,ε;;Πράγματι..Από τη Δευτέρα έχω να κάνω ανάρτηση..Και αυτό γιατί δεν έχω κάτι καινούριο να σας πω.

Αυτές τις μέρες βαριέμαι πολύ. Ειδικά χτες και σήμερα..Το πρωί τελείωσα τα αγγλικά μου για τη φετινή χρονιά. Συνεχίζω από εδώ και στο εξής με τους υπολογιστές.

Χτες έκανα το πρώτο μου μάθημα και έμαθα απίστευτα πράγματα. Τα 'χα ακουστά,αλλά αγνοούσα την χρήση τους!Αυτό που μου' κανε ιδιαίτερη εντύπωση ήταν το πως λειτουργεί ένα πρόγραμμα μέσω του οποίου ανταλλάσεις -μοιράζεσαι πληροφορίες με άλλους χρήστες..Προσπαθούσα να φανταστώ πριν γραφτώ στη σχολή και μόλις έμαθα τον τρόπο εξεπλάγην!!Βέβαια ο καθηγητής μες τις άκρες μας το εξήγησε .Δεν μας έδωσε λεπτομέρειες.

Σήμερα έγινε κάτι πολύ παράξενο όσον αφορά τις συνήθειές μου. Κοιμήθηκα το μεσημέρι!!Δεν κοιμάμαι ποτέ,αλλά ήμουν τόσο κουρασμένη από τη χθεσινή ημέρα, οπότε έπεσα ξερή στο κρεβάτι..

Εχτές από τις 12 μέχρι στις 9 το βράδυ ήμουν στους δρόμους..

Αυτά ήταν τα νέα μου!Εσείς πως περνάτε αυτές τις μέρες;

12 σχόλια:

Δώρα είπε...

Ο μεσημεριανός καλοκαιρινός ύπνος είναι το καλύτερο...
Εγώ δουλειά όλη τη βδομάδα,ΣΚ έχω το ρεπό μου και θα πάω για μπάνιο με τον άντρα και παρέα!!!!

τετραγωνος κυκλος είπε...

@ δώρα

Πράγματι.Τον ευχαριστήθηκα!Ξεκουράζεσαι!Καλά να περάσετε!

Φιλιά!

lena_zip είπε...

Κάθομσι όλη μέρα και το απογευματάκι πάω βολτούλες. Δεν περνάει αλλιώς η μέρα.

τετραγωνος κυκλος είπε...

@ lena_zip

Καλά κάνεις!

Φιλιά πολλά!

Γιώργος είπε...

Ο μεσημεριανος υπνος ειναι οτι καλυτερο οντως!
τον ειχα καθιερωσει απο παλια....τωρα τελευταια μονο με την ζεστη δεν μπορω να τον απολαυσω.....εστω μια ωριτσα ομως ειναι οτι πρεπει:)
και μεις βαριομαστε που λες, επειδη κατσαμε σημερα στη θεςς αντι να παιζουμε ρακετες στην παραλια...
παρασκευη-σαββατο ημουν ποτιδαια, κοιμηθηκα στο τροχοσπιτο μαζι με τον κολλητο, το σαββατο καηκα και ειμαι απο ακρη σε ακρη σαν τα οπισθια της μαϊμους...οχι πως με νοιαζει και ιδιαιτερα....σημερα θα λιωσω εδω...ελπιζω να βρω παρεα για καμια μπυριτσα το βραδακι.....αυτα....
α! και μεσοβδομαδα εχει χαλκιδικη για μπανακι και παλι:)

τετραγωνος κυκλος είπε...

@ γιώργο

Τι θύμήθηκα τώρα!Όταν ήμουν μικρή είχα πάει στην Ποτίδαια διακοπές..Εκλπηκτική θάλασσα(αυτό μου'μεινε!),την πόλη δεν μπορώ να τη φέρω στο μυαλό μου.Πήγαινα στο δημοτικό τότε.Πάντως είχα περάσει καλά!Καλά να περάσεις,α και προσοχή στον ήλιο!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Κι εμείς τις τελευταίες μέρες όλο έξω είμαστε!
Και κουραζόμαστε αλλά είναι όμορφη η πόλη τέτοια εποχή!!!

Τα φιλιά μου!
Και καλή εβδομάδα να έχουμε!

τετραγωνος κυκλος είπε...

@ από μικρό κι από τρελό

Απολαύστε την!Καλή εβδομάδα!
Φιλιά και από μένα!

Giorgio είπε...

douleia-pswnia-ksenuxtia....to programma olou tou kalokairiou!!!

kala na pernas!

τετραγωνος κυκλος είπε...

@ giorgio

Κι εσύ!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Κάνε καμιά ανάρτηση παιδί μου, άντε!!!

τετραγωνος κυκλος είπε...

@ γυάλινο δάκρυ

Δεν έχω κάτι της προκοπής να γράψω..