Τρίτη 1 Ιουλίου 2008

Blogoπαίχνιδο ΝΟ 2

Δέχτηκα και εγώ πρόσκληση από το γυάλινο δάκρυ(http://rozgalaziathalassa.blogspot.com) να πάρω και εγώ μέρος στο παρακάτω blogοπαίχνιδο.

Αντιγράφω από το xeblogάρισμα(http://xeblogarisma.blogspot.com/):

Το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί,είναι προχείρως μεν,ορεξάτως δε δημιουργημένο από 127 βιοχημικούς και ερευνητές της πυρηνικής φυσικής...Μην ανησυχείτε,αν οι απαντήσεις σας δεν είναι σωστές,δε θα μείνετε στην ίδια τάξη...

Λοιπόν,οι όροι είναι απλοί...

1 Ο καλεσμένος-η,κάνει ανάρτηση με το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί.

2 Δίνει τις απαντήσεις στα σχόλια της ανάρτησής του,σε αυτόν που τον κάλεσε,και κυρίως πάντα στο xeglogarisma.

3 Καλεί 3-7 να κάνουν το ίδιο.

4 Στην ανάρτησή του δεν ξεχνά να βάλλει τη διεύθυνση του xeblogarisma για τη διευκόλυνση του παιχνιδιού και των 127 κριτών...

xeblogarisma.blogspot.com/παιχνίδι

Για να σας δούμε...


1 ΣΕΞ...
α)είμαι γυναίκα με προτίμηση στους άντρες
β)είμαι άντρας με προτίμηση στις γυναίκες
γ)είμαι γυναίκα με προτίμηση στις γυναίκες
δ)είμαι άντρας με προτίμηση στους άντρες
ε)είμαι απ'όλα με προτίμηση σε όλα

Το α.

2 HOBBY
α)μαγειρική -γυμναστήριο
β)μασάζ -ποδηλασία
γ)ταξίδια -τοξοβολία
δ)συναυλίες -κολύμπι
ε)μοντελισμός -βόλτες με το σκάφος

Μισό β και μισό γ. Μου αρέσει να ταξιδεύω και να οδηγώ ποδήλατο.

3 ΤΕΧΝΗ
α)μουσική
β)χορός
γ)κινηματογράφος -θέατρο
δ)λογοτεχνία
ε)ζωγραφική -γλυπτική -αρχιτεκτονική

Το α,το δ και το 1/3 του ε.

4 ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ
α)αριστερά
β)κεντροαριστερά
γ)κεντροδεξιά
δ)δεξιά
ε)παρ'το αλλιώς

Το ε. Για την ακρίβεια άκυρο.

5 ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ
α)μαθηματικά -γεωμετρία
β)χημεία -φυσική
γ)έκθεση και γλώσσα
δ)ιστορία -γεωγραφία
ε)θρησκευτικά και γυμναστική

Το α.

6 ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ PET
α)γατάκι
β)σκυλάκι
γ)ψαράκι
δ)πουλάκι
ε)κροκοδειλάκι

Το β.

7 ΔΙΑΚΟΠΕΣ
α)στη θάλασσα
β)στο βουνό
γ)στη Μύκονο
δ)στη Γαύδο
ε)στην Αθήνα

Το ε.

8 ΧΡΩΜΑ
α)λευκό
β)κόκκινο
γ)μοβ
δ)μπλε
ε)μαύρο

Κανένα. Αν επέλεγα όμως κάποιο τότε ίσως το μαύρο.

9 ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
α)κρεβατοκάμαρα
β)κουζίνα
γ)τουαλέτα
δ)σαλόνι
ε)πατάρι

Το γ.

10 Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ,ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
α)7 ώρες
β)7 ημέρες
γ)7 μήνες
δ)πάνω από 7 χρόνια
ε)ε,όχι και 7 χρόνια...

Το γ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: