Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Το ταξίδι μου με το γατάκι,Part 5!

Ημέρα Δευτέρα
Μέρα 5η

Αφού ξεκουραστήκαμε, στις 9 το πρωί ξεκίνησε η ξενάγησή μας. Το πρωί σύννεφα κάλυπταν τον ουρανό. Έξω από το ξενοδοχείο μας περίμενε - ή μάλλον περιμέναμε(!)- το λεωφορείο και ο τοπικός ξεναγός για την ξενάγηση.

Το εξωτερικό του ξενοδοχείου λίγο πριν φύγουμε για την ξενάγηση:

Καθώς πηγαίναμε προς τον πρώτο μας σταθμό συναντήσαμε κτίρια αρχιτεκτονικού ρυθμού και πάρκα.

Η κεραία τηλεπικοινωνιών Calatrava, Montjuïc:

Πρώτος μας σταθμός το Ολυμπιακό στάδιο της Βαρκελώνης. Ήμασταν λίγο άτυχοι μιας και μία βδομάδα πριν να βρεθούμε εκεί, έγιναν στο συγκεκριμένο στάδιο κάτι αγώνες...

Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς το λόφο Μονζουίκ από όπου είχαμε πανοραμική θέα της πόλης.
Το γατάκι λίγο πριν φτάσουμε εκεί, έκανε μία παρατήρηση. Ο τοπικός ξεναγός είχε...τικ!! Όχι κάτι σε σχέση με γκριμάτσα του προσώπου του, αλλά με κάτι άλλο, το οποίο τον έκανε πολύ αστείο και σε συνδυασμό με την όχι και τόσο καλή προφορά (Έλληνας είναι ο άνθρωπος) ήταν όλα τα λεφτά!! Καλά να 'ναι όπου και να' ναι..

Στη συνέχεια πήγαμε προς το κέντρο της πόλης την οποία και διασχίσαμε. Η πόλη μου φάνηκε αρκετά πυκνοκατοικημένη και φυσικά πολλά από τα κτίρια που είδαμε είναι δημιουργήματα του διάσημου αρχιτέκτονα Antoni Gaudi.
ΑστικόΔιαφημιστική αφίσα!!Περίεργο παγκάκι!Ταξί στα χρώματα της Αθήνας Επόμενη στάση μας ήταν το πάρκο Guell το οποίο είναι επίσης έργο του Gaudi:

Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε πάλι προς το κέντρο. Ο ήλιος για κακή μας τύχη είχε βγει και σε συνδυασμό με την υγρασία έκανε την ατμόσφαιρα αποπνικτική.

Επόμενος σταθμός μας ήταν η Sagrada Familia, η οποία μέχρι και τώρα εξακολουθεί να κατασκευάζεται!!Ο τελευταίος μας σταθμός ήταν το ιστορικό κέντρο της πόλης.
Ποδήλατα τα οποία ενοικιάζονται για βόλτες στην πόληΔιαφημιστική αφίσα με τον Nadal Το υπόλοιπο της ημέρας μας ήταν ελεύθερο και πριν να επιστρέψουμε στο ξενοδοχείο, μείναμε στο κέντρο της πόλης και καθίσαμε στο εξωτερικό χώρο ενός εστιατιρίου για φαγητό. Και όπως ήταν φυσικό είπαμε να δοκιμάσουμε το παραδοσιακό φαγητό των Ισπανών, παέγια, και πήραμε επίσης και μία μεσογειακή σαλάτα! Η παέγια μου έπεσε βαριά, αν και νόστιμη. Οι τιμές πάνω - κάτω στα φαγητά είναι σαν και τις δικές μας και ίσως λίγο ακριβότερες. Στη συνέχεια, παρά τη ζέστη, την υγρασία και την κόυραση της ξενάγησης είχαμε να βρούμε τον πιο κοντινό σταθμό μετρό για να γυρίσουμε στο ξενοδοχείο. Πηγαίνοντας προς τη στάση του μετρό είδαμε:

Και μία διαφήμιση στο αστικό, του φιλικού Barcelona-Milan:Το μετρό. Τελικά ήταν εύκολο να μετακινηθείς με το μετρό! Μόνο που ήταν πανάρχαιο, το εισητήριο κοστίζει 1,40 ευρώ και για να πας από τη μια γραμμή στην άλλη πρέπει να διασχίσεις άλλη γραμμή.. Η εξωτερική όψη του ξενοδοχείου λίγο πριν να μπούμε για τη μεσημεριανή μας ξεκούραση: Αφού ξεκουραστήκαμε αρκετά, το απογευματάκι, πήγαμε στο γήπεδο της Barcelona, το Camp Nou! Δυστυχώς ήταν κλειστό. Παρόλο όμως που ήταν νύχτα θαυμάσαμε το μεγαλείο του. Να επισημάνω πως έξω από το συγκεκριμένο γήπεδο έγινε και κάτι το οποίο δεν μπορώ να αναλύσω, αλλά ήταν ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ του ταξιδιού ή ένα από ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ!! Έξω βέβαια απ' το γήπεδο έκαναν πιάτσα τραβεστί... Ισπανοί σου λέει μετά... Όποιος θέλει να πάει να το δει και εσωτερικά, ανοίγει καθημερινά στις 10 το πρωί.
Παίρνοντας το μετρό για Camp Nou:
Το Camp Nou:Μετά από καμιά ώρα επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο.