Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Το ταξίδι μου με το γατάκι, Part 4!

Ημέρα Κυριακή
Μέρα 4η

Την τέταρτη ημέρα της εκδρομής μας, μας περίμενε μεγάλο ταξίδι. Ξεκινήσαμε νομίζω 8 από το ξενοδοχείο και κατευθυνθήκαμε προς την Aix-en-Provence, πόλη της Γαλλίας 30χλμ βόρεια της Μασσαλίας στην περιφέρεια της Προβηγκίας. Εκεί φτάσαμε γύρω στις 10 με 11 και είχαμε μίνι ξενάγηση της πόλης.
Λαϊκή της περιοχής
Γλυκάκι κανείς;
Το γλυκό για το οποίο φημίζεται η πόλη, το περίφημο Calison
Ο Καθεδρικός Ναός του Σωτήρα
Η οδός Μιραμπό
Και γαλλικός καφές στη Γαλλία!
Αφού μείναμε εκεί περίπου 2 ώρες, στη συνέχεια ξεκινήσαμε με κατεύθυνση την Ισπανία.
Για Lyon από που πάω;;

Μποτιλιάρισμα

Ισπανία

Πρώτη μου φορά που πήγαινα στην Ισπανία. Βέβαια το γατάκι είχε πάει παλιά, αλλά όχι στη Βαρκελώνη μιας και εκεί πήγαμε. Κατά τις 8 το βράδυ φτάσαμε στην πόλη. Όλοι βέβαια στο γκρουπ έλεγαν πως έπρεπε αυτό το ταξίδι να γινόταν με αεροπλάνο... Βλέποντας την πόλη από το λεωφορείο, μέχρι εκείνη τη στιγμή μου άρεσε πάρα πολύ. Ήταν μέχρι τότε η ομορφότερη πόλη που είχα δει!
Οι πρώτες εντυπώσεις από τη Βαρκελώνη
Στο ξενοδοχείο φτάσαμε κατά τις 20:30. Ο ρεσεψιονίστ μ' άρεσε πάρα πολύ, αλλά δεν άρεσε καθόλου στο γατάκι! Το ξενοδοχείο μας ήταν το Catalonia Barcelona Plaza. Αυτό μάλιστα. Το λες ξενοδοχείο!! Ανακαινισμένο και τεράστιο!! Να φανταστείτε στον όροφο κάναμε κάπου 2 λεπτά μέχρι να βρούμε το δωμάτιο!! Λαβύρινθος!
Το δωμάτιό μας
Θέα από το δωμάτιο μία αρένα
Κατά τις 11 το βράδυ πήγαμε για φαγητό σε ένα εστιατόριο κοντά στο ξενοδοχείο. Οι δρόμοι ήταν τεράστιοι.. Για να περάσουμε στην απέναντι πλευρά κάναμε περίπου 5 λεπτά μιας και μας καθυστερούσαν τα φανάρια. Το φαγητό σε σχέση με τη Γαλλία ήταν πεντανόστημο και πάνω- κάτω σαν και αυτό που τρώμε στην Ελλάδα. Μετά από λίγη ώρα αφού πήγαμε εμείς, στο απέναντι τραπέζι κάθισε και μια παρέα Φινλανδών!! Ωραιότατο μπανιστήρι για το γατάκι μιας και εγώ τους είχα πλάτη ;) Κατά τις 1 επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο και ξεραθήκαμε.