Πέμπτη 12 Ιουνίου 2008

Blogοπαίχνιδο

Πήρα πρόσκληση από τα κρυμμένα μυστικά να συμμετέχω σε ένα παιχνίδι με 4 προτάσεις,από τις οποίες οι 3 είναι ψέματα και 1 μία αλήθεια και εσείς καλείστε να βρείτε ποια είναι η αληθηνή. Περιμένω τις απαντήσεις σας!Η σωστή απάντηση θα αναρτηθεί την Κυριακή.


  1. Πριν από 4 χρόνια ήμουν σχεδόν έτοιμη να ταξιδέψω στην Πορτογαλία για τον τελικό του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος,αλλά τελευταία στιγμή κάτι στράβωσε και τελικά δεν πήγα.
  2. Όταν ήμουν στην τρίτη δημοτικού,πήγαμε με το σχολείο εκδρομή στη Νάουσα. Στο συγκεκριμένο μέρος υπήρχε ένα μίνι λούνα παρκ. Αποφάσισα με μία φίλη μου να ανεβούμε στα συγκρουόμενα αυτοκινητάκια. Καθώς αυτή οδηγούσε άτσαλα,έριξε κάτω έναν άνθρωπο.
  3. Την επόμενη Τετάρτη θα επισκεφθώ το Σάλτσμπουργκ για να παρακολουθήσω το τελευταίο παιχνίδι για την φάση των ομίλων της εθνικής μας,απέναντι στην Ισπανία.
  4. Πριν από μία εβδομάδα με πήρε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου τηλέφωνο από την εκπομπή και μου έκανε φάρσα.

3 σχόλια:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Θα πω το 2..

μαύρο τριαντάφυλλο είπε...

αν κρίνω από το μπλογκ σου μαλλον το 1!!!

τετραγωνος κυκλος είπε...

Κατ'αρχήν θέλω να ευχαριστήσω το μαύρο τριαντάφυλλο για την επίσκεψη στο blog!Μετά το γυάλινο δάκρυ(που είναι και γνωστό μου άτομο) είσαι ο/η δεύτερος επισκέπτης!Αναμονή μέχρι την Κυριακή!