Πέμπτη 19 Ιουνίου 2008

Γιατροί,αναγκαίο...καλό!


Χτες επισκέφτηκα τη γιατρό. Συγκεκριμένα τη δερματολόγο. Όταν είσαι στην ηλικία των 21 και έχεις σπυράκια εδώ και μια 10ετία,φυσιολογικό είναι να σου σπάζουν τα νεύρα και να θες να τα ξεφορτωθείς. Έχω αλλάξει αρκετούς δερματολόγους,αλλά μπορώ να πω με σιγουριά πως με τη συγκεκριμένη βρήκα τη ''γιατρειά'' μου!!Κάνω τη θεραπεία εδώ και ένα μήνα και έχω δει αποτελέσματα!!Εκτός από τις αλοιφές, μου χορήγησε και μία αντιβίωση. Αυτό είναι που με ''χαλάει''στη θεραπεία..Δε θέλω να παίρνω φάρμακα!!Αλλά αν θέλω να εξαφανιστούν τα σπυράκια,δυστυχώς πρέπει..Ευτυχώς να λες είναι ''ελαφριά''.Από τη χθεσινή όμως επίσκεψη μου αύξησε τη δόση. Από εκεί που έπαιρνα ένα χάπι την ημέρα,τώρα παίρνω δύο. Η φαρμακοποιός μου συνέστησε να παίρνω και βιταμίνες μαζί με τα χάπια..Και εδώ έχω τις ενστάσεις μου. Οι βιταμίνες ναι μεν καλές είναι,αλλά δεν παύουν να'ναι χημικά παρασκευάσματα. Και από όσο το ''κόβω'' η θεραπεία για τα σπυράκια μπορεί να πάρει και ένα χρόνο..Ένα χρόνο θα παίρνω βιταμίνες;;Βέβαια η γιατρός μου είπε να μην τις πάρω και πλέον είμαι μπερδεμμένη. Προς το παρόν θα τις παίρνω μέρα παρα μέρα. Στη συνέχεια βλέποντας και κάνοντας.


Τις μέρες που ακολουθούν έχω να πάω σε μπόλικους γιατρούς και όπως είπα στο blogοπαίχνιδο,δε μου αρέσουν καθόλου!Δεν έχω όμως άλλη επιλογή. Πρέπει να ξαναπάω στη δερματολόγο να ξαναδεί το πρόσωπό μου(άσε που έχω και πυτιρίαση-όλα τα κακά!-).Στη συνέχεια σε οδοντίατρο(θα ''καλοπεράσω''εκεί!).Για έλεγχο όπως και θα πρέπει να κάνουμε(1 φορά το χρόνο).(Πέρσι πάλι καλά ένα σφράγισμα είχα,αλλά με έσκασε. Έβαλε παραπάνω δόση σφραγίσματος και μ'ενοχλούσε. Μέχρι να το διορθώσει το τι τράβηξα..Φέτος μάλλον δε θα χρειαστεί κάτι. Πέρσι με πονούσε το δόντι..)Και τέλος την οφθαλμίατρο την οποία έχω να επισκεφθώ εδώ και δύο χρόνια. Την παραμέλησα κάπως..Σίγουρα η μυωπία που έχω θα ανέβηκε..Δε βλέπω πολύ καθαρά με τα γυαλιά..Βέβαια σκέφτομαι και το άλλο. Να βάλλω φακούς επαφής. Αυτό όμως με φοβίζει. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που ο οργανισμός τους δεν τους ''δέχεται'' ή τους προκαλεί προβλήματα στον αμφιβληστροειδή χιτώνα. Αν είμαι ένας από αυτούς;;Ότι έχει να κάνει με μάτια με αηδιάζει..Τι εννοώ..Είχα δει στην τηλεόραση να κάνουν εγχείρηση εκμηδένισης της μυωπίας με λέιζερ. Την ώρα που έβλεπα την επέμβαση ζαλιζόμουν..Το ίδιο έγινε και όταν έκανε εγχείρηση στα μάτια η γιαγιά μου και μας περιέγραφε τη διαδικασία που έκαναν οι γιατροί..Πάλι είχα τάσεις προς λιποθυμία.Είχα πει και σε μία συμφ/τριά μου να μου πει πως βάζει και πως βγάζει τους φακούς επαφής της και πάλι το ίδιο..Ζαλιζόμουν..Στη σκέψη λοιπόν και μόνο να βάλλω ξένο σώμα στα μάτια μου,κάτι με πιάνει..Οπότε για να βάλλω τους φακούς,θα πρέπει να υπερνικήσω το φόβο μου..Βέβαια και να μην βάλλω,δεν με πειράζει. Πολλοί μου λένε πως τα γυαλιά μου πάνε(και εγώ βρίσκω τον εαυτό μου πιο συμπαθητικό με γυαλιά,παρά χωρίς).Από την άλλη,δυστυχώς,δε μπορώ να φορέσω όποια γυαλιά ηλίου θέλω γιατί δεν μπορώ να δω..Βλέποντας και κάνοντας!!

2 σχόλια:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Η πυτιρίαση τι είναι; Μα ο οφθαλμίατρος σε βοηθάει να βάλεις τους φακούς, σου δείχνει πώς να τους βάλεις και μετά σε εξετάζει για να δει αν τους αντέχεις στα μάτια σου. Μπορείς αν τους δέχονται, να πάρεις αρχικά μηνιαίους για να δεις πώς είναι. Πάντως βολέυουν πιο πολύ από τα γυαλιά σε όλα.

τετραγωνος κυκλος είπε...

@γυάλινο δάκρυ

Η πυτιρίδα!Ειδικά αν είσαι αγχωμένος αναπτύσσεται πιο γρήγορα.Σε βοηθάει ο οφθαλμίατρος να τους βάλλεις,αλλά αν είσαι στα πρόθυμα λιποθυμίας,ασ'το!Ότι βολεύουν,βολεύουν σίγουρα.Που να βγάζεις υιαλιά ηλίου που να βάζεις γυαλιά μυωπίας..